WHO DO YOU THINK I AM ?

BEN KİMİM ? AZ KEYİF, AZ BİLGİ PAYLAŞIMI BİR TUTAMDA UĞRAŞ OLSUN DEDİM... VE ŞİMDİ KARŞINIZDAYIM.... BENLE İLGİLİ DETAYLAR SONRA... ŞİMDİ BİRAZ BLOGLA UĞRAŞMA ZAMANI BEN 3 KONUDAN YOLA ÇIKTIM...CINEMA & YEMEK & SHOPPING... YEMEK YEMEK İSTİYORSUNUZ YADA YENİ YERLER KEŞFETMEK YADA EVDE GÜZEL AMA KOLAY TARİFLER YAPMAK...

3 Kasım 2010 Çarşamba

SIRACUSA PORTAKAL SALATASI

MALZEMELER; 2 KİŞİLİK SALATA İÇİN

  • 3 GREYFURT
  • 3 PORTAKAL ( KAN PORTAKALI)
  • YARIM DEMET MAYDANOZ
  • YARIM SOĞAN
  • ZEYTİN YAĞI
  • YARIM LİMON





Yapılışı ; Limon , 1 greyfurt ve  1  portakalın suyunu sıkın ve zeytin yağı ile karıştırın ve tabi biraz tuz. Diğer greyfurt ve portakalları küçük kesin ve soğanı tuzla avup öldürükten sonra hepsini karıştırın. Keyfinize göre maydonoz  ekleyip sosunu döküp servis yapabilirsiniz.

Salata sosu ; bu sosu yaparken cam bir şişede çalkalarsanız karışımı güzel oluyor. 


Böyle bir salatanın tadı kötü olabilir desenizde ben ilk gördüğümde burun kıvırmıştım  sonra kapış kapış masada bitirmiştik. 


isteğe göre az narekşisi ve ya balsamik koyabilirsiniz


Kış ayları için güzel bir salata hemde bol  C vitaminli


Afiyet olsun,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder